usch

Precis nu fick första tjejen hoppa ur gruppen Junimammor på min bebis. Hon fick tyvärr mf.
Helt galet hur vanligt det är egentligen. Jäkla hysh hysh, lite jobbigt när man väl står där o inte vet att det är så vanligt. Man anklagar sin kropp sig själv allt man gjort m.m
Om man bara visste hur vanligt det är kanske man inte skulle stå där o iallafall anklaga sig själv o känna denna besvikelsen.
Visste kommer man bli lessen, för så fort man fått sitt pluss ja då ser man ju sin framtid klart. Man drömmer sig bort för att en dag helt plöstligt dras det bara bort från dig.
Ja lessen blir man oavsett.
 
Jag är just nu fett trött på mf, försöker att inte tänka på det, försöker att undvika trådar där de skriver om det o ja t.o.m när denna tjejen skrev hon hoppa ur så kände jag inte ens för o skriva o beklaga, jag ville bara ut ur tråden.
 
Vill inte förknippa denna graviditet med de jobbiga demonerna.
 
Det kommer säkert komma fler tjejer tyvärr som får hoppa ur tråden. Hoppas jag själv slipper göra det denna omgången.
Juni är vår månad.
 
Just nu ser jag ganska positivt på det att man får mf tidigt, trots allt fixar kroppen det själv som annars skulle blivit en långdragen process. Så ja jag är väl ganska tacksam för mina mf även om jag hade hoppats på o få slippa.
 
Nu lägger vi undan detta ämne o glädjs åt det lilla liv som jag faktiskt bär på i min mage just nu :D
 
*Mina tankar går till tjejen som nu fick lämna tråden*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0