Balkonghäng

Jag typ bor där ute nu! Så jäkla mysigt, ahh...
 
 
 
 
Sitter där ute med min iskalla saft och vindruvor och läser :D Livsnjutare jajamensann ;)
Är så nöjd med balkongen, hoppas nu jag lyckas hålla blommorna vid liv för det är ju lite där det vackra sitter :)
Jag har kört på mycket färg, hääärligt och alla möjliga. Det är temat, vår sommar färg o glass :D

Vi har solen på balkongen från kl 13 - den går ner, fantastiskt
 
Ikväll ska vi avnjuta kvällsmiddagen här ute om det inte blir för kallt förståss :)


Kommentarer
Josefine

Åh så himla fint!! :D finns ju såna mini-terrasvärmare för lite över 500-lappen som går att köpa lite här och varstans om ni skulle behöva lite extra värme. Hoppas ni fick avnjuta middagen på balkongen iaf! Kramar /J

Svar: Ja där e finemangs ute nu :D njuter massor o sitta där ute o bara längtar tills jag ska gunga en vagn med sovande bebis i :P haha Men innan dess ska jag njuta till fullo för vår nya upp piffade balkong ;)
Johanna

2013-04-21 @ 22:16:11
URL: http://Joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0