Blocket

Tänkte att nu jäklar är det dax och ta tag i allt det som står nere i källaren som vi inte använder. Men som är väldigt fint skick fortfarande. Kan man få in någon peng på det så varöfr inte.
Så nu har jag lagt ut lite på blocket. Men Vissa saker kunde jag inte fotografera då de är för tunga så Nic får hjälpa mig sen när han kommer hem.
 
 
 
Alla dvd filmer ska läggas ut
 
Ett riktigt snyggt bord eller hylla ska ut

Ett vitrinskåp ska ut
 
Sen ska vi se vad jag mer hittar där nere. :) Lika bra o ta allt på en gång nu.
 
Men man blir lite smått besatt av att gå in o titta hur många som kollat på annonsen m.m :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0