BM

Oh yes min lille ligger precis så som jag trott :) Gosar med ben o rumpa mot revben o huvudet neråt.
När det strålar ner i underlivet så är det när han borrar ner huvudet så kommer han åt en nerv.
Han ligger nog inte fast på något vis, sa hon inget om iallafall. Men hon som gjorde allt idag hon brukade inte göra detta.
 
Vecka 32 (31+1)
 
SF 31
Litet hjärta 150
blodtryck 120/70
+ 12 kilo
 
Vi ligger mellan mitten och övre kurvan
 
 
Snart dax för TUL, vi längtar kopiöst efter att få se vår lille trollunge igen.
Ska bli spännande samtidigt lite läskigt o veta hur stor han är
 
Jag valde BVC idag, Valens centrumklinik blev det, och det är på samma ställe som jag går nu helt enkelt. Jag gillar atmosfären, lugnet, pesonalen, ingen sjukhusmiljö, och jag känner mig trygg där. Dessutom är det faktiskt detta som blir närmast för oss, en promenad på 5 min ;)
Fick man fylla i sin första lapp som lillens vårdnadshavare :P haha galet.
 
Nu är denna damen hungrig dax o fixa lunchen :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0