Bristningsgränsen

Känner att det blev helt för mycket för mig o jobba i helgen, rent fysiskt klarar jag det inte o mår bara fruktansvärt dåligt.
Jag ringde in och sjukskrev mig, dax o lyssna på kroppen.
Men varöfr mår jag så jäkla dåligt när jag sjukar mig? Antagligen för jag inte ligger med feber o influensa.
Men dåligt mår jag, mycket sitter i kroppen, det är tugnt.  Så nu blir det att vara hemma och vila upp sig.
Blev en natt med mycket vaken tid så det passa bra. Gör ont i ryggen bara jag andas :(
 
Aja nog gnällt.
 
Nic o Tindra är iväg o ska handla bullar, vilken lyx, det är ju så galet gott.
 
Tack för all hjälp med halsbrännan, hemma hade vi Novalucol, funkade jättebra tog bara en liten stund :)
 
Saknar mina vänner, känns som om jag inte träffat er på evigheter. ♥
 
Finaste mormor fyllde 80 år i fredes, de hade stortgalej för henne på Limhamn, men jag missade det då jag va ute å tuffade runt i Sverige. Känns så tråkigt jag missade det många man inte träffat på länge som va där. Samt mormor firade Nollan. Stort Grattis till henne, tror hon blev såååå glad över hur uppvaktad hon blev :)
 
Längtar till sommaren!
 
Även om det kanske inte verkar så i mina texter just nu, så älskar jag o vara gravid, jag älskar min mage, o jag ÄLSKAR alla buffar som vår liten ger oss hela tiden. Jag känner mig fortfarande vacker faktiskt hehe börjar bli lite vätskefylld känner jag men inget som stör änsålänge :P
Jag älskar hur Niclas tittar på mig. Jag älskar o veta hur ett liv växer inne i min mage hur jag gör allt för att skydda det lilla livet. Hur man känner detta band mellan oss som bara vi har.
Att vara gravid är en fantastisk gåva som vi kvinnor fått.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0