Celluliter

Har inte haft så mycket innan, en del men inte så att det stört mig så värst.
Nu tycker jag mig ha fått massor :( Hela rumpan o låren tycker jag är gropiga.
Jag har ju blivit bredare. Men tycker fortfarande jag rör mig väldigt mycket.
Är det p.g.a av vätskan? Eller är det att man lagt på sig och att det sätter sig på lår höfter o rumpa?
Snart får jag inte längre på mig mina första mammabyxor längre :P Höfterna har växt så mycket!
Känns ju lite sådär o pressa på sig mamma byxor haha :P
 
Blir till o ta tag i detta sen när plutten är ute! Man känner ju inte att benen ser ut som 20 längre haha :P
 
Pepp pepp för träning sen! Hoppas här kommer finnas fler blivande mammor som vill komma igång med träning. Då menar jag inte gym då jag tycker det är aptråkigt. Mer promenader, simmning o hemma gym...
pepp pepp!!!


Kommentarer
CarroCarro

Som vi ska powerwalka oss i form sen gumman :)

Svar: Åhh va härligt :D Kommer vara helt fantastiskt o ha dig närmre!!!
Johanna

2013-04-08 @ 11:08:26
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
Belovely

Jag har med fått massa celluliter på ben och även massor på rumpan.
Om jag sitter med benen böjda syns de celluliter överallt.
Jag hoppas det försvinner sen. För vet att det är väldigt svårt o få bort celluliter annars.
Man vill ju inte va gropig :)

Svar: Ja hoppas de försvinner.. Inget smickrande alls ju! ;)
Johanna

2013-04-08 @ 13:03:24
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0