Checkat ut

Min rygg är totalt paj! Fy fan va den inte pallade mer idag.
Svårt detta med träning oxå, man vet inte om simmningen är bra eller dålig för ryggen just nu.
Jag känner att det är ischiasen, värre än nånsin.
Hela höger rumpa gör ont o går ner i bakre låret. Går som en kratta o kan knappt ta mig framåt.
 
Hoppas det försvinner för jävlar va jag inte kan jobba med detta, speciellt inte de mrödar pass som de har lagt in på mig.
Nästa helg ska jag jobba totalt 36 tim, fredag lörd söndag o jag jobbar lika mycket som man gör på en hel vecka.
Aja jag tar det som det kommer, får se om jag får dra till läkaren annars.
Annars får jag helt enkelt ta de sista dagarna på jobb så som det kommer, jag tänker ju ta det i min egen takt, som är pensionärstakten x3 haha.
 
Niclas har passat upp mig exakt hela dagen, just nu är han iväg för o köpa mig en Mcflurry, som tydligen gått o blivit ett dagens måste :/
Hatar när jag äter sista skeden o vet jag måste vänta tills imorron innan jag får en ny :P
 
Nu ska vi ha söndags mys i soffan och kolla en film!
 
Har jag sagt innan att jag har funnit mannen i mitt liv??? Bättre finns inte!


Kommentarer
J

Vad söt du e Johanna men fy fasen vad det inte låter roligt! Hoppas verkligen det går över för dig stackare! Apropå det här med glass, undrar vart det suget kommer ifrån alltså? Jag har senaste två veckorna ätit vaniljglass med våffla, det är så sjukt gott! Har dessutom ytterligare en blogg jag följer och hon är nog lika långt som du och hon är också svag för glass i mängder. Det är nåt ljuvligt med det! Synd du inte kunde ha lite mcflurry

Svar: haha jag har verkligen aldrig varit en glass människa, o under mina år på mcd åt jag bara glass ett fåtal gånger, kan räknas på en hand. Nu gillar jag glass i massor :P mjukglass mest, den yoghurtglassen de har på 7/11 är ju helt fantastiskt. haha
Johanna

2013-04-07 @ 21:42:39
URL: http://joeeeee.spotlife.se
J

På lager hemma! Kom så klart åt knappen! Krya på dig nu och hoppas det blir bättre med ryggen! Kramar /J

2013-04-07 @ 21:44:03
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0