Ett barn kärlek

Inatt drömmde jag om min lilla Jolie! Hon va inte så stor som hon är nu :P Hon va mer bebis. Vi satt o mös.

Ungefär som på denna bilden
 
 
O så mysigt. O snart får jag göra detta igen, sitta o mysa med bebis :D
 
 
Jolie vill inte riktigt gosa med mig, hehe hoppas det kommer senare att min lilla snutt kommer till mig :D Annars får Emelie dra fram dammsugaren för då sitter hon som fastklistrad på mig :D Åhh då njuter man :P hehe.
 
O tänk att Sus får sin bebis samtidigt, haha dubbeldos. Ser hur det blir att byta bebis när vi ses :P Längtar så efter deras lille grabb o få träffa honom o bara få se vem han är o lära känna honom.
 
Hoppas alla våra bebisar kommer tycka om varandra :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0