Fina saker

Åhhh My beatie hittade ju en så fin sida, dyrt men åhh så fint :)
Jag älskar ju saker som är sådär personliga. Måste bara träffa vår lille grabb så vi vet vad han ska heta ju :P hehe
 
http://www.ka-kaboo.com/
 
Mycket trevliga saker till barnrummet :)
 
Vit nappburk "Leo lejon"
 
 
 
 
Finns så mycket :D Kliar riktigt i pyssel fingrarna :D
 
Mitt hopp är att hitta en begagnad kista som jag ska försöka designa själv, hittade definitivt inspiration från denna sidan.
 
 
Nyss klämt i mig en halv anannas, nu svider det på tungan, varöfr gör det så när man äter annanas? Det är ju så gott men förstör ju tungan.
 
Nu är solen framme så jag ska ut o se fall man kan njuta lite på balkongen med en kopp kaffe :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0