FK

 
Jag menar inte att stressa er men jag blir avstängd från jobb om TVÅ dagar. Vore najs o få på papper att man kommer få pengar. Ringde iallafall idag igen o pratade med en fantastisk Sebastian. Han svarade bara nej vi har inte börjat kolla på det ännu men om du blir avstängd av din arbetsgivare är det inga problem, du kommer bli beviljad.
Man tackar för svaret och inväntar nu att få detta på papper :D Innan dess kan jag inte helt slappna av. Men hem går jag iallafall.
Helt galet, jobba två dagar till och sen ska jag inte jobba på något vad som idag känns länge men som med all säkerhet kommer gå alldeles för snabbt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0