Föräldrautbildning 1

Första gången vi var där igår, 5 förväntansfulla par som egentligen inte alls vad vi skulle göra där :P
 
4 par väntar pojke ;) *boys rules*
1 par vet inte vad som gömmer sig där inne, ska bli så spännande.
Längtar redans till träffen vi ska ha när bebisarna är ute :D
 
Allt som har med bebis förlossning o ammning m.m o göra gör att att jag känner mig så sjukt peppad taggad o redo, tycker Juni är alldeles för långt borta, o vi snackar inte ens om Juli...
 
Igår pratade vi mest om de tre olika BB som vi väljer mellan, bb väskan, pappan, och sen såg vi på en förlossningsfilm med intervjuer.
 
Jag grät när bebisen kom ut :P hehe asså det är ju så grymt, det är så häftigt o vakert o så jäkla stort.
 
 
 
Just det, för nått tag sen sa jag att jag fortfarande inte fått uppleva bebis hickan. Nu har jag, han hickar på för fulla muggar :D
Jag tror dessutom att han har vänt på sig, dock rörlig, för han är fortfarande lite överallt.
Men hans rumpa o sparkar är bara där uppe nu, o när han då hickar så känns det nere i magen :)
Tydligen denna ilande stickande känsla jag skrev om förut är att de håller på o vända sig.
Jag känner efter till tusan för o känna om jag känner när han lägger sig till rätta :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0