Freaking varm

Jag börjar förstå detta med att puh vara höggravid i sommar är nog inget hit.
Helt sanlöst vad jag är varm, element på full speed.
Jag ser nog rolig ut när jag går här hemma då jag alltid går med magen ute i det fria. Tycker den kliar mindre om den får vara lite sval.
 
Sitter verkligen o svettas, balkongen är öppen, sovrummet är öppet.
 
Vi får väl se hur långt in i sommaren vi behöver gå. Känns som om sommaren är längre bort än att ha en bebis i famnen.
11 veckor kvar ungefär. Inte så fasligt långt. Känns nästan som att vi snart kan ta på det. Börjar komma betydligt närmre.
 
Funderar mycket på fsk, borde ha ringt idag men har inte haft orken. Har legat i sängen o dragit mig o nu har jag massor att göra. Även om jag inte orkar. Vet att Niclas kan ta det när han kommer hem, men känns inte snällt då han jobbat hela dagen. Jag gör så mycket jag orkar helt enkelt.
Tårta ska jag snart börja med iallafall, det är ju iallafall något kul :P hehe.
 
Tvätten är vikt
Paketet för idag är inslaget. Så dum jag e haha kom på jag måste slå in alla :P Hon fyller ju år imorron o då ska hon ju ha dem på morgonen :P Okej fram med sakerna igen haha
 
Nu önskar jag vi hade det färdigt på balkongen med möbler o blommor :D Hade ju varit så gött o sitta där nu. Solen värmer på riktigt bra o det är helt underbart ute.
 
Dumma förskylning som kommer så olägligt!
 
Men nu ska jag ställa mig på balkan o få lite luft innan jag smnälter bort.
 
Glass hade suttit fint, McFlurry med daim för o vara mer exakt.
Eller det nya jag hittade, yoghurt glassen på 7/11.. *derggel*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0