Fri Tid

Då jobbade jag mitt sista pass idag.. Halledar. Vad ska jag nu göra?
Vill njuta av min lediga tid trotts att jag är begränsad. Vill verkligen ta till vara på Min tid och inte att det bara ska bli o räkna dagarna. Även om jag såklart inte kan undvika det :P hehe
Försöka träffa mina fina vänner och familj, vila o sova när helst min kropp behöver, vara så spontan som möjligt o inte boka upp för mycket av dagarna utan mer ta det som det kommer. Röra på mig så jag inte blir en soffpotatis :P
 
Känns helt galet skummt jag inte ska jobba på så länge. Ska dock in till jobb nästa vecka tänkte jag, tar det tillsammans med TUL, ska skriva på papper om föräldraledighet.
 
Nu Är vi så nära vår lille bebis :D
 
 
Carpe Diem


Kommentarer
Belovely

Du kan kolla igenom alla säsonger på unga mödrar danmark haha. Har tittat på 7 säsonger hittills.

Svar: haha jag har redan sett alla dem :P Väntar med spänning på de nya programmen hahahaha, jag har t.o.m kollat på teen mom :P
Johanna

2013-04-24 @ 12:55:47
URL: http://belovely.blogg.se
BeLovely

haha okey :) så det kommer fler avsnitt av unga mödrar? Teen mom har jag med tittat på. Finns en ny serie som heter mammor som krökar på svt. Men den serien är mest provocerande att titta på.

Svar: Där finns ju jättemånga säsonger. Men kollar du på play? D e bäst haha, drygt o kolla på tv nu. Usch mammor som krökar.. :/ Får dem verkligen behålla sina barn efter det programmet? :/ Vill nog helst inte se, men vet att jag kommer göra det ändå, så kommer jag sitta o va sura.
Johanna

2013-04-24 @ 16:21:46
URL: http://belovely.blogg.se
BeLovely

ah jag tittar på via play :) men de har bara från säsong 7.

ja de verkar få göra det, vissa slutar med sina ovanor o andra inte. Tråkigt så många kan va så naiva att rökning/alkohol inte skadar barnet.

Svar: Jag tittar på Kanal5play :) Där finns ju tror det är 15 säsonger haha så nu har du massor att titta igenom. :D Lucky you :P haha
Johanna

2013-04-24 @ 19:38:35
URL: http://belovely.blogg.se
Carro

Du får komma och hälsa på oss i nya huset och slå ihjäl några timmar av all din fritid ;)

Svar: Ja absolut, d gör jag såååå gärna ;) Lycka till med flytten söta!
Johanna

2013-04-24 @ 23:24:26
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen
BeLovely

just de, är ju kanal 5 play jag tittar på med :) har bara 2-3 säsonger kvar. Men sen vet jag inte vad jag ska fördriva dagen med :P

2013-04-25 @ 10:26:55
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0