Hemska natten

Äntligen är natten över, fy vad jag bara har plågats genom nattens timmar.
 
Började redan innan det var dax o somna, fick hårda sammandragningar, så aggresiva har de aldrig varit. Magen blev öm o jag kunde inte ens resa mig upp då det bara strålade rätt ner.
Magen kändes nästan hård konstant.
Jag började må illa. Fick mycket uppstötningar.
 
Shit va konstigt jag mår sa jag till Nic flera gånger.
 
Jag har inte kunnat ligga på sidan, för då kommer uppstötningar o halsbränna på momangen. Nähä hur ligger en gravid då?
 
Har legat på rygg hela natten, kan säga rygg smärtan jag har nu är kaos.
 
Jag har vaknat flera gånger i timmen. Tack vare alla sammandragningar har jag slagit rekord på o gå på toa.
 
Jag är trött! puh...
 
Har dock inte ont i magen längre, skönt o allt har lugnat sig o jag mår som vanligt igen.
 
Idag blir en dag på soffan helt enkelt...
Inga fler av dessa nätter tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0