Inre organ

 
Läste om v.32 o hur stor livmodern faktiskt är nu. Tänk att man ser ut såhär inuti. Allt är ju helt flyttat åt sidan upp o ner. Rätt hätigt hur kroppen anpassar sig efter detta stora som det nu är som växer inne i mig. Större ska det bli. Inte så konstigt att man tappar andan emellanåt :P
 
Väntar med spänning på att veckan ska komma till fredag då vi ska få se vår pojke igen. Snälla snälla håll tummarna för ett häftigt 3D :P Jag ser ju inte på UL vad som är vad o var vi befinner oss eller ens vad som är bebis haha jag är så kass på o hänga med. På ett 3D skulle jag få se honom på riktigt.
Tänk er, sista Ultraljudet, nästa gång vi ses så är det när han bestämmer sig för o komma ut till oss.
 
Sista Ultraljudet, minns hur långt borta detta kändes när vi plussade, trodde aldrig man skulle komma hit ju.
 
Ska bli späänande o se hur stor han beräknas bli, samtidgt är det ju lite skrämmande. Men jag tror naturen även sköter detta på sitt sätt. Som den gjort med allt annat med graviditeten. Om han blir stor så har jag en kropp som klarar av en stor helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0