Kärlek

 
Vi Älskar dig
/Mamma och Pappa


Kommentarer
Emilie B

Jätte fint foto :)

Svar: Tack så mycket vännen, vi har anlitat Tindra som fotograf som klickar lite hejvilt men ändå lyckas hon ;)
Johanna

2013-04-14 @ 19:17:56
Belovely

Jättefint foto.
Rätt kul för jag såg ett liknande foto på google igår o tänkte jag o sambon ska ta lite såna bilder :) men är svårt med självutlösare.

Svar: Ja jätte kul o ha lite sånna bilder :) Finns så mycke kärlek i dem o riktigt skoj o kolla igenom.Vi anlitade Tindra, men en min bäsa vän har även sagt hon gärna ställer upp som fotograf ;D
Jag tycker det är så dyrt o gå o ta lite foto på magen hos en profisionell, men det funkar ju det med. :)
Jag hittade oxå inspo på google ;)
Johanna

2013-04-15 @ 07:46:36
URL: http://belovely.blogg.se
Caroline

Wow vilken fin bild! Snacka om kärlek <3

Svar: Tack så mycket vännen :)
Johanna

2013-04-15 @ 09:08:58
URL: http://comse.blogg.se/pluttisen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0