Ljust

Vaknar tidigt som vanligt, vet att det är ljuset som får mig att vakna.
Dax att skaffa mörkläggningsgardinger. Säkert bättre sov stund för bebis oxå om det är mörkt i rummet och inte ljust kl 4.
 
I vårt sovrum tänkte jag man kunde ha sånnahär
 
Mörkläggningsgardin 1-pack Siesta, Vit
 
I Bebis och Tindras rum kanske sånna här?
 
 
Jag skulle göra balkongen idag, kommer nog hinna men skulle ändå gärna vilja få detta projektet med gardiner färdigt.
 
Sen måste jag vila i eftermiddag för ikväll är det fest :D Och jag vill vara pigg o glaaaad :D
 
Robban ska firas då han har nollat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0