Mage v29

 
Har haft min första riktiga sömnlösa natt! Kunde verklligen inte sova, mina ögon var klarvakna.
Lillen va helt tossig o kunde inte alls ligga still.
Vi båda två har vridit o vänt oss o bonkat o stonkat.
Tror min förskylning har bidragit, blir ju täppt på två sekunder.
 
Har bara legat o tänkt, o tänkt.

Inte kunnat somna för det jag har tänkt på har varit så "viktigt" för mig.
 
Gravidmässigt mår jag toppen :D Ingen ryggont alls just nu :D När jag är frisk ska jag på akupunktur igen. Likaså med simmningen som jag oxå tror hjälper min rygg massor, och för o inte snacka om låren som jag tycker har blivit hemska :O
 
 
Enligt appen har vi ni tagit oss till trimester TRE :D
Enligt många räknas man nu som höggravid. Jag tycker dock inte man säger det förren sista månaden. Men om jag nu anses vara höggravid så är jag väl det :)
Tycker min mage ser läskigt lik ut den magen som är på lila bilden :P
 
Han har verkligen börjat sparka hårdare, nu kan han liksom få in en fullträff på ett ställe o jag får vika mig för det blir så obekvämt, inte gör det ont ännu men riktigt obekvämt.
 
Vi har det helt fantastiskt :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0