Mage v30

 
Vi växer så det knakar! Kliar massor på magen!
Vi har nu passerat 10 kilo.
Så på tio veckor har jag gått upp 10 kilo.. Inte klokt egentligen, o inte alls konstigt att man har ont lite här o där
 
Vå lille är en aktiv bebis, håll igång ofta och det tackar mamma för :)
 
Vecka 30, halledar kan knappt fatta. Nu börjar det bannemej närma sig :D
 
Beställde sista grejjerna till hans säng idag, så sen ska den bara tvättas och bäddas om.
Men allt detta fixas när jag går hemma.
 
Har somsagt förjävla ont i ryggen, svanken, går ner i rumpan o den högra skinkan kan jag inte sitta eller luta mig mot. Går även ner mot låret.
Svårt o veta vilken typ av ryggsmärta det är.
Så fort min BM är tillbaka från sin semester är det akupunktur som gäller.
 
Nu ska vi på bio, älsklingens val såklart :)
 
Välkommen vecka 30 :D


Kommentarer
Josse

Åh vad roligt Johanna! Shit vad tiden går fort, snart är han äntligen här! Bara 10 veckor kvar är ju ingenting! Åh så roligt! Har det löst sig med jobb än då? Hoppas ni har en mysig födelsedag tillsammans! Kramar /J

Svar: Ja men ellerhuuur, det är ju fasiken snart. 16 dagar kvar innan jag slutar jobba, men inte fått svar ännu men jag räknar ner ändå så får vi hoppas på det bästa helt enkelt. Möte ytterligare en kollega igår som ska ha bebis i augusti, även hon är beviljad att gå hem.. Hmm blir mer o mer facinerad är hur hälften blir nekad o hälften beviljad. aja hem ska jag för jag kan inte slänga mig hit o dit på tåget :) Vi har haft en toppen födelsedag :P eller jag hoppas han haft det. Blev spontant bio besök :D Riktigt mysigt faktiskt! :D KRAAAAM
Johanna

2013-04-10 @ 18:40:33
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Russinnet

Kika gärna in på vår hemsida, just nu får alla som använder rabattkoden "Ny15" 15% rabatt på ett helt köp!

Vi har massa fina saker till både bebisar och större barn!:)


www.russinnet.se

2013-04-10 @ 20:14:50
URL: http://www.russinnet.se
Therese

Låter som att ischiasnerven har kommit i kläm :/
Hoppas att det blir bättre.

Svar: Har man den i rumpan? Fy fasiken, kan verkligen inte sitta får ofta så då den stramar långt ner i benet. Men framförallt krampar det i högra skinkan o pulserar smärta på nått sätt. Känns verkligen som något är i kläm. Har ju haft ischias sen tonåren men aldrig i rumpan såhär...
Johanna

2013-04-10 @ 21:20:23
Madeleine

Här händer det grejer :-) Tiden går verkligen snabbt eller hur?! Låter precis som ischias.. jag googlade på det och hur man blir av med det, finns övningar på youtube som jag tycker hjälper lite iallafall. Kramkram

Svar: haha ja d gör ju det :) Händer massor :P Ja antagligen är det det som satt igång o kommit iklämm. Ska genast gå in på youtube o köra lite övningar. Kram
Va smart det var med sånna lågor i byrån, ska jag oxå skaffa faktiskt, så det är sådär fint o iordning :D
Johanna

2013-04-11 @ 10:44:25
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0