Mage v31

 
Man känner att honom betydligt tydligare, även så kroppsdelar. Jag kan inte alls med säkerhet säga vad det är med man känner tydligt hur han bonkar hit o dit. Han är mycket generös fortfarande med att buffa tillbaka. Man märker tydligt hur han söker kontakten när man lägger handen på magen.
Han blir lite agressivare i sina rörelser, ibalnd gör det faktiskt ont. Eller typ hugger till, antar han lyckas sparka på något känsligt. Dessto högre han sparkar dessto obehagligare blir det. Som tur e befinner han sig fortfarande oftast långt ner.
Jag ligger som mest på sidan, då stretar han. då är det precis som om han sträcker ut o trycker ifrån, ena delen i soffan/sängen o andra delen på andra sidan. Inte klokt vad magen dansar. Oftast är detta som mest när jag ska sova, kan säga att nu kan jag inte längre somna när han bökar rundor utan får snällt vänta tills han är trött o redo o sova. :)
Blir att man ligger där o blundar o små myser o har det som vår mysstund med lek o bus.
 
Nu är vi på nedräkning deluxe :D 10 veckor kvar. Shit man trodde ju nästan aldrig man skulle komma hit, sen vips så är man ju här.
 
Symtom:
Nästäppa
Tyngd i svanken
känslig och öm på magen
halsbränna
värmesvallningar
hjärtklappning och andfådd
blödig
kissnödig
råmjölk
Tunna naglar
Hungrig
börjar bli vätskefylld
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0