Mage v32

 
 
 
 
Här är vi i v15 :) Så liiiiiiten!
 
 
Inte klokt hur magen kan töja sig på kort tid o att kroppen ställer om såhär.
 
Vi är nu lediga att kunna ta hand om oss riktigt ordentligt. Inte slita ut den redan så hårt ansträngda kroppen.
Att resa sig ur sängen blir tuffare o tuffare
Allt det där när man ska ta sig upp är en utmaning :P haha Nic får ställa upp o knuffa lite då i då.
Har ont i ljumskarna idag :/ det är nytt.
Har fått pollen allerdi, hurray, med min redan så täppta näsa :( suck.
Jag har börjat läcka mer o mer igen
Han ligger oftast o sparkar mig i sidan, tror han har sin rumpa vid mitt högra revben.
 
Imorron är det dax för BM besök, ska bli intressant o veta hur han ligger.
 
Blir fler o fler toa besök tycker jag, ibland hinner man knappt ut.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Josefine

Ooh, jag anar att min också ligger med rumpan där! Har ömmat och ilat i revbenen. Haha.. Pratade med min mor som berättade att de tydligen gillar att gosa upp sig mot den mjuka levern för att få lite plats. Tänk, bara 2 månader kvar, det går undan!! :D kramar /J

Svar: haha jasså, är det det dem gosar in sig mot.. haha.. Jag får ofta trycka ner honom för jag tycker det är lite obekvämt, stackarn så gosar han :P haha
Johanna

2013-04-24 @ 18:52:10
URL: http://Joeeeee.spotlife.se
Madeleine

Så liten magen var! Visst är det grymt som kroppen kan anpassa sig :-)Tänk, redan vecka 32.. det känns som att dina veckor går mycket snabbare än mina trots att jag går in i vecka 38 (HJÄLP!) imorgon. KRAM

Svar: haha ellerhur, där va ju ingen mage alls.Men det tyckte jag ju att där va ändå :PHaha visst är det så, tycker jag om andra som ligger någon vecka efter mig att deras veckor går mycke snabbare än mina egna.
Men Madde din bebis är ju liksom klar, han kan komma närsomhelst, sjuuuukt spännande haha. Går man o känner efter varje dag? Gör jag ioförsig redan nu :P Men inte efter tecken på förlossning mer tecken på förbereddelserna ;) O tänk att du antagligen kommer ha ditt barn i din famn o han kommer hinna bli en hel månad gammal innan min kommer :P För dig kommer tiden rusa och för mig kommer den stå still haha
Johanna

2013-04-25 @ 07:57:04
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Madeleine

Jag tyckte ändå att man hade lite mage redan då fast den fastnade liksom inte på bild ;-)

Visst är det sjukt.. nu kan det bli precis när som! Nja.. man kanske känner efter lite mer nu. Men sen känns det helt annorlunda med så det kanske är därför. Mycket mer förvärkar och så.. hur känner du nu, börjar det bli tungt och jobbigt?

Tiden kommer säkert gå snabbt för dig ändå ska du se.. hjärnan är ju fullt upptagen hela tiden så tiden springer iväg hehe..

Kram

Svar: haha Ja visst va där en liten babybump som inte fastna haha :P
Jag känner ju massor nu om jag har rätt att han har vänt sig, han är ju lite all over the place fortfarande o ibland blir jag osäker, kanske han ligger lite på sniskan. Men får allt oftare denna stickande kännsla som strålar neråt så jag antar han är påväg o göra sig redo iallafall för o ligga på rätt håll ;) haha o det är ju bara sån enorm lättnad o få veta om han ligger på rätt håll.
Ja jag tycker faktiskt det börjar bli riktigt grymt tungt. varje gång jag ska resa mig så sitter jag kavr en stund o samlar krafter o räknar i huvudet, 1 2 3 osså reser jag mig haha :P Men jag är lycklig för att ryggen inte krånglar mer.
Igår fick jag så ont i ljumskarna, något du haft? Typ som en sträckning kändes det.. Är det fogar som går ner där oxå? hmm
Kram
Johanna

2013-04-25 @ 08:43:11
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se
Madeleine

Visst är det skönt när ryggen ger sig :-D Ja, jag har med haft ont i ljumskarna, framförallt om jag rört mig för fort. Tror det är så som i början, de där ligamenten som sträcks när bebisen är så tung! Har jag fått för mig iallafall.. Kram

2013-04-25 @ 09:11:45
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0