Min dag

Har faktiskt gått så snabbt idag.
Sov ju som sagt riktigt gott o vaknade lagom vid 8 snåret. Gick upp o gjorde goda varma baguetter till frukost o en kopp kaffe till det.
 
Fick rensat i skafferiet och torkat ur så där är fint och iordningställt, nu kan man hitta där inne igen ;)
 
Fick skrivet en inköpslista som jag själv är mega nöjd med, både kyl ofrys är helt uppfylld och vi hamnade på 1300 kr. Jag hade dessutom varit så duktig o skrivit listan i den ordningen som man går i afärren ;D imponerade på sambon må jag säga.
 
 
Mot BM för en checkup
 
Fick fixat mina aldelles bortglömda naglar. Som nu är filade målade o piffade med blommor :F Fina!
 
När Nic kom hem så stack vi iväg o fick handlat tilsammans.
 
Sen direkt iväg till Yogan :D Skönt som vanligt men fick halsbränna vid vissa övningar och min mage är så öm att det är svårt o kura ihop sig. Men riktigt skönt o sträcka ut kroppen och slappna av.
 
Min dag :)
 
Sambon är iväg på dejt med Chris o kollar på bio så är ensam hemma nu.
 
Ska ta en skön dusch tänkte jag.
 
Imorron ska jag boka ny tid till massage. för det var såååå skönt :D
 
Vi har börjat titta på en serie som heter The following, man blir så stressad men kan inte sluta titta :P har ni inget bättre för er så se den ;)
 
Ooo just d, tandläkaren skickade sms, jag har tid imorron. Tack gode att de skickar ut sms för annars hade jag ju glömt det hehe.
 
Ska laga en riktig fredags middag imorron, lär ta ett bra tag. Min kollega kommer nog hit för o umgås :D Måste skriva till henne nu för o kola om det blir eller inte ;)
 
BRA dag :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0