Nyfiken strut

 
 
 
Att man kan längtar efter någon så mycket! ca 10 veckor kvar tills han är beräknad att vara i vår famn.
Tankarna om vem han är och hur han ser ut blir allt större varje dag och min nyfikenhet är mäktigt stor.
Kommer han likna pappa massor? Jag tror ju det, men vad kommer liten ha så han ser mig?
Hur kommer näsan vara?
Munnen som jag kommer pussa i mängder.
Kommer det bli en liten tjockis?
 
Niclas vägde ganska mycket, tror hans mamma sa Nic vägde 4300 g
Jag va mer lagom :P 3300g

Vem är vår lille sparv där inne?
Hur kommer du vara?
Jag tror du kommer vara en mycket vaken bebis, vilding som han är i magen.
 
Hår jag tror han kommer ha mycket hår, ska bli så spännande o få se om du har en kaluffs som vi hade när vi va små.
 
Jag föddes tre veckor för tidigt, tänk om liten behagar göra det oxå? ojoj då är det ju så nära :P Fast man har ställt in sig på att han kommer liggaa tiden ut, bättre o sikta på det.
 
Många bebisar som har börjat kläckas o ja suget blir ju så enormt efter sin egen lille att det är galet, snacka om bebis sjukan.
 
Susanna är ju dessutom planerad två veckor före oss, gaaadh hur ska jag stå ut när deras fine lille prins kommer :P Hoppas jag får gosa med honom så kanske bebis doften stillar mitt begär :P haha.
Tänk vi ska få bebis samtidigt vännen - det är ju helt galet, du o jag o våra små pojkar! ♥
Vilken sommar vi ska ha!
 
Jag tror ganska säkert att du kommer vara en mammaspojke iallafall :D hehe japp massa gos hos mamma det ser jag framför mig.

Jag vet iallafall att vår framtid är fin, jag ser fram emot den. Du har en mamma o pappa som är så glada att de funnit varandra och dessutom har skapat dig. Du har en stora syster som redan är så beskyddande för dig och som längtar massor. Vi tillsammans kommer vara den familjen jag alltid drömt om.
Det är vi föralltid!
 
Älskade unge, du är redan det mest värdefulla jag har!
 
Snart snart snart!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0