Peacho

Har länge haft dåligt samvete för honom. Tiden och orken för honom är inte längre densamma. Ingen yta som är shysst för honom att springa runt i, så har blivit att han får springa rundor på toaletten då det är enda stället som är helt sladdfritt.
Har kännt sådan ångest för hur vi ska göra nu när bebis är påväg av olika andledningar.
 
Idag kom min mamma och hälsade på, hon sa jag tar med mig honom, han får det bra hos oss...
Åhh vilken avlastning, vilken lättnad. Att jag dessutom får möjlighet o fortfarande träffa honom men bäst av allt jag vet han kommer ha det bra min lille prins.
 
6 år stor kille :)
 
 
 
 
image1
 
image4
 
Kommer sakna dig mitt lille fjun, men du är inte så långt bort :)
Finaste lille gos pojken!
 
Tack så mycket mamma för du hjälper oss och tar hand om honom!


Kommentarer
Mamma

Jodå, han kommer få det så bra så lille pågen!

Svar: <3<3<3
Johanna

2013-04-15 @ 17:41:40
Emilie B

Så snällt :) och skönt för dig!

2013-04-15 @ 20:06:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0