Snabbtur

i stan. tog mig även en härlig promenad, kort med välbehövd.
Underbara sol ute, även i Trelleborg idag :D Ingen dimma, skööööönt.
 
Fick handlat en bikiniöverdel så nu kan jag simma utan att oroa mig för att tuttarna ska simma utanför bikinin. :D
 
 
Tyckte den satt klanon och inget som klämde.
Bara ett par svarta trosor som passar till som ska hittas. För underdelarna som fanns till denna var det ju mega tantvarning på.

Vill ju ha en överdel jag kan röra mig ordentligt i, underdel oxå såklart. Planen är ju att jag o liten ska gå på babysim :)
 
Fick handlat med mig saft hem, älskar saft, iskall med isbitar, lite lagom svag, får inte vara för stark för då blir det för sött.

O nu ska jag sätta mig på balkonegn och inviga våra nya utemöbler som vi köpte igår :D Såååå härligt. Till helgen ska jag få piffa upp det med blommor o blad filtar o lyktor o vad jag nu kan tänkas hitta :D
 
Längtar... Perfekt för mig att sitta där ute ju! Vår lgh blir så varm med solen in hela dagen o så stora fönster plus jag är ganksa gravid :P
 
Så nu ska jag ut där ute med saften och läsa på om förlossning ;) pepp pepp... Ikväll ska vi dessutom besöka bb :D spännande och så konstigt!!!


Kommentarer
villblimamma90

Vart i Trelleborg bor du?:P jag bor oxå i Trelleborg faktiskt:P hihi

Svar: Jag bor ute vid järnvägen :D Var bor i trelle finner man dig då? Jag kan inte Trellebord så värst bra, har bott är i ca 1½ år. :)
Johanna

2013-04-17 @ 13:34:07
J

Åh vad härligt det låter! Helt underbart mysigt ju! Hoppas det blir intressant och roligt på bb! :D Kram /J

2013-04-17 @ 14:47:59
URL: http://joeeeee.spotlife.se
villblimamma90

Jag bor på hallasvängen :) inte långt ifrån willis, området mittemot typ. Jag har bara bott här sen januari så jag kan inte heller trelleborg så bra :P hihi

Svar: Jahaaaa! Vad fick dig o flytta hit då? Var kommer du från sen innan? Guh va skoj med en som bor i trelle ;) hehe
Johanna

2013-04-18 @ 17:52:27
Villblimamma90

Killen kommer här ifrån :) och jag tycker det är mysigt i Trelleborg :) är född och uppvuxen i Malmö så det är inte så långt ifrån:P hihi själv då?

Svar: Det är samma som vi :) Jag kommer oxå från Malmö, o killen kommer härifrån. När jag träffade honom hade jag aldrig ens varit i Trelleborg innan haha... Men jag precis som du gillar Trelleborg o trivs riktigt bra här :) Gillar faktiskt o lämna Malmö.
Johanna

2013-04-18 @ 23:41:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0