Sömntuta

Känns som om jag sover mer än jag är vaken.
Jag vaknar knappt av Nics väckarklocka lämgre. Jag som ALLTID varit så lätt väckt.
Ibland har han gått utan att jag märkt det, då vaknar jag helförrvirad haha..
Har iallafall sovit förjäkla gott inatt :D sköönt
 
Men att lägga på här så inte nog med att jag sover ganska många timmar om nätterna så sover jag i princip alltid middag nu förtiden.
 
Idag ska vi träffa Carina :) Jag längtar lika mycket varje gång. När jag sa till Nic igår att jag äntligen ska få höra litet hjärta igen så fylldes mina ögon med tårar, haha hög hormon nivå här ja.
 
 
Ska sätta mig o skriva en bra inköpslista så vi kan fylla upp kyl o frys ordentligt. Vi har ju nu sänkt vårt matkonto med 1000 kr, men vi klarade denna månaden ;) så det ska nog gå super, men det gäller ju man planerar lite mer och vi försöker verkligen vara duktiga med matlåda m.m nu, där finns så mycket pengar att spara.
 
 
Jag har börjat få lite kass självförtroende :/ Tycker jag börjar bli lite för tjock :( Idag blir det en promenix o ikväll är det Yoga, tack för att jag kom ihåg det för då blir dettta mitt i storhandligen.. hmm.. Handla måste vi för det ekar o jag blir ju så sugen o hungrig när vi inget har hemma.

Iallafall tycker mina höfter o lår är gigantiska o mina armar har börjat dem med :( Vet att det hör till o att ja jag får liksom leva med detta i 9 veckor nu, men det tar ändå att plötsligt se sig själv såhär. Hjälper väl inte att man har så svårt o ta sig upp som, man har heller.

Mina vader börjar bli vätskefyllda som tusan och min klocka sitter tajtare.. Nu börjar det!!
 


Kommentarer
Lina

Åh! Vacker!! Känner hur avundsjukan växer inom mig ! Får köpa lösmage ;)

Svar: Åhh tack fina du :)
Johanna

2013-04-26 @ 02:53:34
URL: http://babylovin.blogg.se
Henny

Du är jättevacker! Tänkte precis skriva hur fan du hållit dig så smal! Själv lägger man på sig redan och jag är bara i vecka 14 ;)

Kram

Svar: haha tack :D Jag själv tycker ju att jag lägger på mig hela tiden, kanske bilderna som bedrar. Men det är väldigt individuellt och du är ju betydligt mindre än vad jag var från start.
Bara njut njut njut, det är så mitt motto är. :D:D
Johanna

2013-04-27 @ 15:37:38
URL: http://www.hennyarpreggo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0