SOOLD

Sådär ja, då va både matta och inlines sålda, och jag är 600 kr rikare. Nöjd till tusen.
 
Detta firas med ett glas kallt loka Icecream flavour, i stora vin glaset såklart!
 
 
Mäktigt taggad på att lägga in fler annonser. Herreguh mattan har legat där nere i 2 år och inlinsen har jag nog inte åkt på 5 år med.
Snacka om att dem sitter fint dem pengarna, ist för o bara slänga så lägga ut dem där. Tar inte så mycket mer energi + jag kommer  ju snart bara gå hemma så kan ju sälja mer mer mer och ännu bättre handla mer ;) hehe
 
Jag fylls av energi nu och vill bara pyssla.
 
 
 
Jag klippte helt sonika ut ett blått moln efter den vita formen som redan var klar, klistrade på det och så var det klart. Hela den proceduren tog säkert fem minuter, men förhalades i typ två veckor. Men nu sitter den uppe på väggen i sovrummet! 
 
För att göra en molnmobil i papp behöver du: 
 
- Färgglatt papper
- Sax 
- Nål
- Tråd 
- Blyertspenna att rita mönstret till molnet med 
- Klister ifall du behöver förstärka något papper med ex. en baksida
 
Detta är taget från Retrolover.blogg.se, hon har nu fått sin finaste son men medans hon väntade på honom så gjorde hon en sånhär. Jag blev inpirerad och ska oxå göra en sådan när jag går hemma.
11 dagar tills jag kommer gå hem.
Då ska jag göra en sådan här som ska pryda hans vägg :) (börjar undra var jag lagt alla fina papper som jag skulle kunna klippa ur.. hmmmm
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0