Sova gott

När man äntligen får en natt när man sover gott, fy va bra man mår dagen efter. Att slå upp sina ögon på morgonen o inse att man haft en riktigt bra natt och kroppen mår finemangs då drar man på smilbanden ;)
 
Har endast varit upp två gånger inatt, inget ont, knappt täppt i näsan (mer som vanlig gravidtäppa nu) Toa blev det bara en gång och det var inte igår.
 
Jag är utvilad :D :D :D
 
Fick hem brev från fsk, som inte tyckte min överklagan gjorde skillnad. Jag är alltså nekad till att gå hem med gravid penning.
Min chef vet dock att det är omöjligt för oss att jobba och anser det vara en fara för mig och fostret såhär långt in i graviditeten. Det finns ingen möjlighet till omplacering och därför kommer min tjänst att stängas ner.
Dessa papper ska skickas in idag.
När t.o.m min chef säger hon ska inte jobba, vf är då fsk så himla bestämda med att jag visst ska göra det?
Jag har väldig tur som har min chef som hjälper mig med detta, inte alla har den turen.
 
Jag är iallafall förundrad över deras beslut att neka mig då jag känner jag har jobbat färdigt. Jag klarar knappt mer, man är lite på bristningsgräns. Såklart inte alla dagar, vissa dagar är bättre än andra. Men det är inte så att jag blir lättare med tiden. nej nej.
Så nu får vi skicka in dessa papper som chefen fyllt i samt en bilaga, så är det bara att vänta igen.
 
Min mage har verkligen gått o blivit en kanonkula, att jag ska gå nästan tre månader till med magen känns ganska ofattbart. Det enda jag är just nu är en jumbomage. Känns som om snart har kilona inget annat val än att börja sätta sig på andra ställen :/
Jag tänker försöka att inte må dåligt över det, änsålänge gör jag det inte. Änsålänge känner jag mig fortfarande vackert gravid. Men jag tror det börjar bli dax o klicka lite gravid foto snart innan jag flubbar över här o där :P
 
 
Idag mår jag så bra att jag bannemej ska bege mig ut på en promenad. Ikväll får det bli tacos med hårt bröd. Jag är extremt sugen på det!!! mmmm
 


Kommentarer
Therese

Kan inte din chef prata med FK, Om han anser att det är för stora risker med ditt jobb under graviditeten?

2013-04-05 @ 21:27:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0