Tindra 6 år

 
 
 
 
 
 
Hon verkar supernödj med alla sina presenter :D
 
Massa spel o klaäder, disco lampa, vetrinär set, smyckeskrin, cykel, såpbubblor, hopprep, paraply.
Hon fick som vanligt hur mycket som helst så jag har glömt :P
 
Niclas fick även han lite presenter, han blir ju 29 om 5 dagar :D
blommor, t-shirts, presentkort. Mycket nöjd han med :D
 
Kanske vi ska fira honom i helgen? O ha en myslördag? Hmm för sen jobbar man ju! Ja d hade varit mysigt!
 
I överigt föll en hel del på plats igår. Och jag kan slappna av igen :)


Kommentarer
Therese

Du får säga grattis till Tindra från oss. Fin cykel hon fått. Thyra fick en likadan nu när hon fyllde, fast med stödhjul :)

Svar: Det ska jag göra :) Ja visst är cykeln söt, hon är överlycklig för sin stora flicka cykel, så idag blir det en härlig cykeltur :)Jodå min chef har pratat med dem, men jag vet inte riktigt om det gick in. Tror kanske min chef formulerade sig lite mesigt, plus hon är ju inte direkt ute på tågen o jobbar. Men hon hjälper mig nu, ska inte hem förren om 20 dagar så lite tid finns det kvar :)
Johanna

2013-04-05 @ 21:24:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0