Underbar

Jag har fått en följare som inte är mindre än min sambo minsann. Han läser o håller sig uppdaterad minsann. Ibland blir jag chockad över hur han vet vissa saker, väldigt observant ;)
Han har iallafall gått o köpt en vetekudde till mig.. Hur fin e han inte. Åhh som jag ska njuta med min kudde nu :D
 
 
Tack Älskling! :)
 
Vår lille sparv har i princip hela tiden befunnit sig vid navelhöjden. Idag begav han sig på upptäcksfärd o riktigt tryckte rumpan upp mot revbenen, haha såg riktigt konstigt ut med hård bula uppe vid revbenen. Men där mös har o sprattla rundor ett bra tag. Han verkar fortfarande ha gott om plats o kan ha riktigt lattjolajbans där inne, ännu är ha inte fast ;)
Häftig det där hur bebisar bara vänder sig o borrar ner huvudet. Varför?
Är det mjukt varmt o skönt?
Ljuset som lockar?
Något som suger dem dit?
Eller bara anturens gång på något sätt?
Hmm ja jag undrar! Väldigt facinerande är det iallafall.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0