Våra resultat

Puh äntligen fått mat i magen, gick bra ända tills det var en kvart kvar att vänta, guh va d började kurra då.
 
1. Jag tyckte drickan var riktigt god :) Min BM är en grym bartender helt enkelt ;) Blev ju jättebra blandning o ja smakade som en citronsaft!
Så den svepte jag enkelt :)
 
Vår pojkes hjärta slog i 145
sf mått 27, så en cm större men ligger nu lite mer på  normal kurvan :)
glucosbelastning blev 5,9
hb 120
 
Så vi hade fin fina värden båda två. Lilleman kickade ordentligt efter sockerdrickan o låg inte alls still när Carina ville lyssna hjärta, hon fick känns sparkar här o där o hela maskinen hoppade :P
Och jag får fortsätta äta som jag äter ;)
 
Vågen visar nu lagom till v29 + 9 kilo, så ytteligare ett kilo på en vecka har vi lyckats lägga på. jepp jepp.
 
Jg är trött som vanligt, men förskylningen tar nog ut sin del. Ska fixa lite, sen ska jag sova lite till faktiskt. Innan det är dax o ta tag i tårtan o damma av lite :P
 
Förövrigt har vi nu avklarat 70% av graviditeten, snart är vår lille älskling hääääär :D :D
 
Beautiful day!
 
/Friska nötkärnor


Kommentarer
Henny

Härligt att höra att ni mår bra båda två ;)
Kram

Svar: TACK :D :D Ja det är fantastiskt varje gång, man blir så stolt och glad över hur fint det går o över hur duktig han är :P
Johanna

2013-04-02 @ 11:58:19
URL: http://www.hennyarpreggo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0