Värktimer

Idag laddade jag hem en värktimer :P Inte för jag tror jag kommer behöva den på flera veckor men nu har jag den tillgänglig om jag skulle behöva den.
 
 
Igår fick jag två omgångar kura ihop mig för jag fick strålning ner i underlivet. Gör ont ont ont o känns som tusen nålar från magen o rakt ner. Tur det inte kommer så ofta.
Mina sammandragningar märker jag blir intensivare o större omkrets, börjar få svårt o gå när jag får sammandragning för magen blir kanon hård, inte så att det gör ont men blir bara en mega klump som knyter sig o jag måste pausa. Oftast blir jag akut kissnödig med detta oxå, inte lätt när de kommer på löpande band haha.
Har med andra ord blivit ganska beroende av att ha toalett lätttillgängligt.
 
Igår fick vi även hem babyskyddet som vi lånar av Emelie och Robban :D
Galet att det om några veckor ska in i bilen.
 
Tre dagar kvar att jobba. Imorron börjar jag omänskligt tidigt och måste gå upp redan kl 4 :( MEN som sagt tre dagar kvar haha. Har även fått min sista tur utlagd, kunde ju inte bli bättre. På tisdag börjar jag kl 21, sen slutar jag på onsdag kl 8.30. Sen är jag hemma, hemma för o invänta min son. :D whaaat?!

Kommer nog kännas overkligt o gå hem.
 

Dax o göra sig iordning för idag tänkte jag göra färdigt på balkongen, kanske vi kan ha lite eftermiddagsmys o köpa hem något gott :D Låter som en plan.
 
Även om förlossning är långt borta kan man inte hjälpa o känna efter hela tiden.. Vill verkligen inte han ska komma nu, det är mer spänningen av att det närmar sig :D haha Tänk den dagen jag ska säga till Niclas, idag tror jag vi ska föda barn :D ihhhh blir helt pirrig i kroppen
 
 


Kommentarer
Madeleine

Åh vilken smart app, den måste jag ju ladda hem! Tack för tipset :-) Aj aj aj..det där med strålningar neråt känner jag med.. det började nog vecka 29 tror och fick då veta att han vänt huvudet neråt så det är säkert som han sakta men säkert jobbar sig neråt ;-) Och inte blir det bättre kan jag tala om hehe.. men.. jag tyckte iallafall att foglossningen blev 1000 gånger bättre när han lagt sig tillrätta! Fin du är på bilden nedan :-) Kram kram

Svar: Oooo okej, då kanske min oxå håller på o försöka sig på o gosa ner sig :D hoppas. Då blir det genast "lättare! med strålningarna :P haha Hoppas min foglossning oxå blir lättare, skulle vara toppen!Ja tänkte det var en bra grej o kunna timea lite mer ordentligt :P hehe Så ser man ju mer utan o bli förrvirrad hur det ligger till ;) alla telefonnr till bb o så stod ju inne i alla län, bra oxå! Om man nu skulle vara ute på vift ;P man vet ju inte hehe.
O tack så mycket :) Kram
Johanna

2013-04-21 @ 11:56:21
URL: http://www.madeleinereinholdsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0