Yoga

Då har jag yogat lite. Inte det lättaste med en svanskota som ömmar och att man blir anfådd av det minsta samt sammandragningar bara av det där lilla strechandet...
 
haha skönt o sträcka ut kroppen va det iallafall :D MEGA skönt.
 
Härliga tjejer man träffar där med. Vi är ca 5 st, idag va lite andra än förra gången men det var ju som sagt ett tag sen jag var där.
 
Intsruktören är super trevlig.
 
Min BM tittade förbi, hon är ju helt underbar, för när jag ringde henne och var orolig så presenterar jag mig som Hej detta är Johanna, inget mer. Men hon hörde det var jag o känner igen rösten, för på yogan kollade hon läget hur det var med oss. Helt fantastiskt kan jag tycka.. Jag gillar min BM :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0