2 månader

Igår blev vår fine pojke 2 månader!
 
2 månader!
 
Han är mer och mer vaken
Han vaknar på bästa humöret
Nattmålet vid 3 tiden innebär ofta en pigg Matheo o vakentid upp till 2 timmar
Bästa tiden på dygnet är morgonen
Han ger oss massor med respons, stora fina leende och han pratar gärna tillbaka. (kommer dock inte ut så värst mycket, men man ser han försöker)
Nu tycker man bada är lattjo och riktigt mysigt
Han är verkligen ett element
Ett litet charmtroll som får vem som helst att vända huvudet (he is a head turner)
koliken blir mindre och mindre
När han ligger på magen vänder han snabbt på huvudet från ena sidan till andra
Fortfarande inget skoj o träna dock
Han tittar intrsserat och nyfiket på världen
När han slår upp ögonen är de pigga o alerta på momangen
Han äter fortfarande som en klocka var 3 timme, natt och dag
Sitter fint i babysittern och sprallar med benen
 
 
Vår älskade Matheo!
Du är underbar
Du värmer mitt hjärta
 
 
 
 
Jag vill verkligen inte missa någonting!
Min lilla ögonsten, känns som om detta är vad livet handlar om, DIG. Skulle aldrig vilja vara utan dig, kan inte se mig utan dig, känns som om allt är så rätt. Du tillhör mig och jag dig!
Att en så liten bebis kan ge en så mycket!
 
Jag är överasskad över hur detta förändrat ens liv! Till bara det bättre


Kommentarer
Therese

Visst är de det bästa som finns. Man undrar bara vad man gjorde med all tid innan?

Svar: haha ja det kan man verkligen undra!
Johanna

2013-08-05 @ 21:06:11
URL: http://thereseothyra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0