Dreggelpelle

 
 
 
 
Min lille har blivit en riktig dreggelpelle. Blir till o få använda dregglisar nu, måste köpa fler för de är helt genomblöta efter 1-2 tim. Idag har jag bytat body 3 gånger haha, glömmer sätta på dregglis :P Han har hittat sina söta små händer som ska finnas i munnen hela tiden :)
Tungan är en häftig sak som åker in o ut HELA tiden :P Blåser gärna lite bubblor ;) Blir väldigt blöta pussar.
Har hittat honom ett par gånger med tummen i munnen :P så sött, men jag stoppar snabbt in nappen då jag hellre vill han ska ta den. Han blir bättre o bättre på o hålla nappen inne.


Kommentarer
Louise

Söta unge!!! Han har verkligen blivit så mkt ljusare i håret :)! Dregglisar är bra!

2013-08-26 @ 21:36:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0