En promenad

 
Startade dagen i lugn o ro o mys med min goe påg.
Sen tänkte jag nä nu ska jag bennemej få ungen ner i vagnen. Han somnade på mig o vaknade två sekunder efter han lagts i vagnen. Min tanke va han skulle somna om om jag bara fick upp farten, jo men tjena. Tror han skrek de första 3 km vi gick. Efter många stopp men utan gråt uppehåll så däckade han, vilket gav mig en ytterligare km promemnad. Han somnade nog dock bara för o samla krafter för o skrika igen för kort efter så va han igång igen.
Svängde av o begav oss hemåt, blev en promenad på nästan 5km iallafall :D tog 1 tim o 10 min :P
Mätkigt stolt, även om jag nog kommer vänta med min träning tills N är hemma.
Är verkligen duktig för jag håller hårt på träning o äter inget onyttigt :D wihoo

OCH det ger resultat.
 
Väl hemma så somnade Matheo gott efter lite mat i magen, jag la mig brevid så sov vi tillsammans i nästan 1,5 tim sen gick jag upp o pysslade lite, Matheo sov totalt 3 tim. Vilket han troligtvis behövde. Men detta har även inneburit en helt underbar o lugn liten kille även nu på kvällen :)
 
Helt underbar dag har vi haft och jag är så glad :D
 
Imorron ska vi in till stan o fixa kläder inför dop o så, håll tummarna för en kille som är med på noterna ;) hehe ska nog dock ta med bärselen, den diggar han, o nu är den extrema hettan borta.
Va riktigt kyligt ute, snacka om temperatur skillnad.
Skulle gärna vilja åka in till Malmö o hitta kläder men tror inte vi är redo för det ännu, snart :)
 
Ska bli kul o få shoppa lite imorron :D
 
Sen på kvällen blir det mys med Matheo Tindra o svärmor, vi ska kolla film :) Niclas ska ut o dricka öl med sin bror o vänner
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0