Hälsa på min Mamma

Åhh vad jag saknat min Mammsi!
Så underbara dagar vi haft i gbg med min familj!
Jag coh Niclas har verkligen blivit uppassade :D VI har fått äta ihop.
Moster och mormor, mest moster har snorpat till sig Matheo. de har lite bjäbbats för o få hålla honom hehe.
Bebisgos är det bästa goset så jag förstår dem ;)
 
Vi har verkligen haft skoj! Hittat på massor. Men framför allt har vi umgåtts o myst tillsammans.
 
 
Asså Tindra, wow, lilla underbara sötnos :D
 
 
Vi har åkt massor med fyrhjuling, inne i skogen eller racer på gatan :D
 
 
Coolingen redo för semester o har varit väldens bästa bebis!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blir lätt fler turer upp till gbg. Saknar redan min fina mamma. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0