Igång med Olga

Ja då körde jag mitt första ordentliga pass igår.
Perfekt nog kom Elin hit o fick uppgift ta hand om Matheo, vilket hon blev storm lycklig av :P hehe
Detta gjorde jag kunde göra det ordentligt o riktigt läsa igenom övningarna för o få dem rätt. Blir lättare nu när jhag faktiskt kan dem.
 
tog ca 30-40 min att göra, glömde kolla klockan. Men då har jag oxå fått läsa igenom alla övningarna så de blev rätt.
Ska klocka dem när jag gör dem imorron.
 
Endast en övning jag verkligen hatade, dra in naveln när man står på alla fyra. Hålla inne naveln i 15 sek. denna övningt 15x3. Tog för jävla låpng tid o va riktigt tråkig.
Men antar väldigt viktig o effektiv för en nybliven mamma.
 
IDAG HAR JAG TRÄNINGVÄRK
Som faktiskt beror på träning, riktigt gött är det. Mest sitter den i magen vilket bara gör mig mer glad hehe. Mest magträning nu.
 
Idag är det promenad som står på schemat. Väntar på cati som ska komma hit sen ska vi alla dra på en promenad tillsammans :D
 
Detta är kul. Måste nog ta en före bild faktiskt, känns som om detta faktiskt kommer funka!


Kommentarer
Josse

Hatade den övningen också, känns så tidsförödande så skippar den helt faktiskt! Då gör jag hellre fler plankor, känns mer givande ;)

2013-08-13 @ 16:57:12
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0