Min knoddis

Idag blir han hela 12 veckor :) The magic 12. Guh när man va preggo va det en hel evighet o få passera 12 veckor.
 
Vad händer nu? :P
 
Aja bara till o försöka hänga med.
 
Matheo har blivit en liten mammagris :) Märks tydligt det bara är vi nu hela dagarna. Niclas funkar bra när man är pigg o glad o på snack humör, men när det blir lite tråkigt o kinkigt så är det mammas famn som gäller.
Även om jag ser att det gör lite ont i pappa så blir jag ändå lite varm i hjärtat över hur mycket min lille tosse faktiskt tyr sig till mig, Jag är ju hans mamma :D fortfarande ofattbart.
Men Niclas är underbar, han ger inte upp, han njuter för fullt av stunderna med sin son, o han fick nyss honom o somna på bröstet. Fin syn det där. Männen i mitt liv, fylls av lycka när jag ser dem.
 
Ser framför mig hur Matheo kommer springa till pappa när han lärt sig detta :P såfort pappa kommer innanför dörren.
 
Idag har vi åkt buss :D Jag tog mig i kragen o tänkte nä nu jäklar unge :P nu ska vi iväg hehe. Ett spontan besök hemma hos Caroline och Maxander, timmarna susa förbi o vips va d dax o bege sig hemåt.
 
 
Min lille knodd och min kärlek ♥
 
/Lyckligt lottad tjej!
 
 
Nu blir det Hollywodfruar :D :D Love it


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0