Morgonpigg

Har nog sovit precis vad jag behöver, för kl 5 imorse vaknade M o åt en bra stund sen va d rap o blöja på det. Sen va han en pigg mört. Jag vaknade dock med dunkande huvudvärk så tog två tabletter o frågade Nic om han va sugen på o försöka natta M innan jobb. Det gjorde han så gärna. Men Mateho hade såklart andra planer o styrde upp morgonmys med pappa, vilket Niclas njöt till fullo av, han sa att jag gärna fick göra om detta fler gånger hehe.
 
Lagom till alvedon kickat in gick jag upp till min bebis som började bli lagom trött :) N gick till jobb o kort därefter somnade Matheo gott. Kanon tänkte jag, men kan icke somna. Så sitter med lite kaffe o myser av morgonen som för övrigt är så vacker.
 
Idag ska vi in till Malmö :D Sen graviditeten har jag varit med i en grupp på FB så vi är en del runt om i skåne som ska träffas idag med våra småfolk. Ska bli så skoj, känns ju som om man känner varandra väl utan att ha träffats.
 
Snart är det dop, på söndag rättare sagt, vi blir inte så många men ändå känns det som om jag glömt massor o inte riktigt vet vad jag sysslar med :P haha Men det kommer väl lösa sig ändå.

Är nervös o pirrig, och tycker det ska bli så kul.
När blev jag så vuxen att jag nu ska hålla min egen sons dop?! haha hänger inte med.
 
Ska passa på o äta lite frulle o göra mig iordning medans han sover.
 
Tjingeling
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0