6 mån läkarbesök

Fick mycket beröm för vår fina gosse :) Han är helt rätt i utveckling.
Han spurtar lite i viktkurvan
9380 Gram, sista gången man skriver gram eller?!
69 cm :)
 
 
Har fått pratat om att jag mår så dåligt över att han ska bli sjuk igen. Är rädd för folk, får ångest, stänger mig inne. Mycket av vår tid går vi bara hemma, ensamma. Tror det till stor del beror på att jag är rädd för o ge mig ut :(
Har faktiskt inte insett detta förren på senare tid.
När Tindra kommer hem till oss har jag ont i magen hela fredag o lördag, förren jag vet hur hon mår m.m Blir gråt färdig när hon rör kramar o framförallt pussar M, jag måste lämna rummet ibland för det blir för mycket för mig.
 
Bussen köpcentrum, folk ger mig panik/ångest, när någon hostar mår jag så dåligt o vill bara täcka Matheo
 
När vi kommer in någonstanns scannar jag rummet, framförallt barnen för o se vem som har snor i näsan m.m
 
Verkligen jättejobbigt.
 
Jag vet att M är nu större o starkare o skulle klara av o bli sjuk, men det tar inte bort det jag känner.
 
Så barnläkaren har skickat en remiss till en teraput som jag ska få prata med om o ändra beteende. Får vi se om det kan hjälpa mig. Bara tanken av att han en dag ska börja på dagis får mig o rysa.
 
 
 


Kommentarer
Madde

Som han växer lillkillen :-) Vad jobbigt för er att du är så rädd för att han ska bli sjuk igen, men jag kan förstå att du är det. Har han varit sjuk fler gånger efter kikhostan? Hoppas du får bra hjälp. Kram

Svar: ja d e inte klokt, tredubblats sen han föddes :OJa d är faktiskt riktigt jobbigt o må såhär o känna såhär :( Hoppas d försvinner snart. Han är sjuk för det mesta, tycks dra till sig varenda liten bacill som kommer i hans närhet.
Johanna

2013-12-11 @ 22:03:24
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/
Madeleine Reinholdsson

Vad tråkigt :-( Hoppas det ger med sig snart.. han kommer ha ett super immunförsvar när han börjar på dagis ska du se!

2013-12-12 @ 16:20:14
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/
Emilie

Sprita tindras händer när hon kommer de gör jag med Elias när han kommer hem från dagis!! Hoppas du slipper känns så snart! Säg till när fu vill ha sällskap av mig o Izabell :)

2013-12-12 @ 17:33:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0