6 Månader

Ett halvt år?! gaaaaaah slår mig flera gånger om dagen hur stor han börjar bli.
 
 
Min lille goding
Tänk att jag nu varit mamma i 6 månader till honom, så mycket som har hänt på detta halvåret. Vi har lärt känna varandra och jag bara älskar den lille person som han är.
Man kan inte låta bli att undra om hans framtid, redan slår tanken mig och man vill bara hans bästa, ge honom så bra förutsättningar som möjligt. Och föralltid vara mammas kille ♥
Jag pussar ju honom oändligt många gånger om dagen, må han aldrig be mig sluta :P (fattar ju att dagen kommer komma, så får väl passa på nu då)
 
 
Ha kan nu sitta en kortare stund som blir längre o längre, med stöd baktill sitter han länge :)
Han är inne i en fas där man är vaken konstant på natten.
Han älskar mat, allt han fått har gått hem (förutom morot/potatis pure)
Han somnar själv i sängen, olika fort. Ibland kan jag bara lägga ner honom o gå ut så till slut somna har, ibland får man sitta där inne o hålla händerna o klappa ansiktet. Men oftast tar det inte så lång tid innan han somnar.
Han blir hur lycklig som helst när pappa kommer hem
Den roligaste är nog ändå storasyster som verkligen kan förtrolla honom
Vänder från rygg till mage nu, men vänder inte längre tillbaka
Somnar alltid för natten runt 19 tiden, då är han helt slut
Lätt att ha med när man ska iväg någonstanns, svårt o somna dock
Pratar pratar o pratar :D Lätt till skratt
 
 
Mamma och pappa är så glada att få ha dig i vårt liv, vi är så stolta över dig o kommer alltid finnas här för dig.
Älskar dig Matheo /Mamma och pappa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0