Bröllop

 
 
 
 
En dag ska vi gifta oss, hoppas jag ;)
Då önskar jag o få gifta mig i Grekland
Jag Älskar verkligen Grekland o är alltid ett klockrent getaway.
Det ska planeras i tid så de som vill kan ta semester o hänga med på en härlig vecka o vara med på bröllop.
 
Där är så många ö val, men åhh så romantiskt, vackert, varmt, god mat, vackra stränder, söta hus, härligt folk och underbar kultur. En riktig känsla av att gifta sig utomlands.
 
 
En vacker dag ska jag bli fru Clausen :)
 
*drömmer mig bort*


Kommentarer
Jenny

Sååå romantiskt!!

Svar: Men ellerhuuuuuur <3<3 Längtar :P
Johanna

2013-12-04 @ 14:26:17
URL: http://missflingan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0