Kusin

Idag eller imorgon kommer Ms lilla kusin komma ut till världen.
Kommer komma en liten nätt flicka som jag längtar så efter att äntligen få träffa. Känns som om d va en evighet sen Jonna berättade hon va gravid.
Vi har kommit varandra så himla nära o jag älskar vi kommer vara mammalediga samtidigt, o vi träffas ju ofta så det känns som lyx o få ha kusinerna så tätt o kommer ha så kul på söndagsmiddagar o jular m.m 
O sen kommer ju vi ha nytta av varandra.

Matheo kommer bli så himla stor nu när nya bebisen kommer, som dessutom kommer vara mindre än M va när han föddes, o han va ju pytte.

Tänk nu är de inne i förlossningen o kämpar på.
Känns lite som om jag fick återuppleva känslorna o allt som händer fast utan smärtan 😉 kuul 
Får skriva mer sen när man blivit "moster"
Och faktiskt gudmor, igen 😃😃
Så nu får jag ytterligare en fantastisk flicka in i mitt liv o hjärta.

Glädjetårarna sprutar ❤️

Jolie och Thila älskar att få vara er gudmor o få följa er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0