Mitt lilla blåbär

Idag fick min lille herre smaka blåbär, som allt annat går det hem ;)
Han äter som bara den o ja det börjar ju synas haha.. börjar bli så rund :P
Mer o mer o älska :D ♥
 
 
 
 
haha älskade unge
 
Måste säga han är riktigt duktig på o äta, blir inte så kladdigt o han äter snabbt, ingen unge man behgöver truga för o få i mat.
 
Efter en vecka full av hemska nätter ser jag fram emot en helg där Niclas tar över nattpassen, phu bara en natt till sen är det paus!! heja heja... Förvånar mig inte ett dugg dock om ungen kommer sova som en prins till helgen ;P


Kommentarer
Madde

Nawe sötnosen! Dessa dubbelhakor haha.. Charlie har också samlat på sig några nu.. Läste om din mormor, beklagar! Kram

Svar: Haha jaa kändes som han blev sådär super rund nu när vi började med riktig mat. :P haha men jag älskar det, tjocka bebisar är bara för goa med en eller flera dubbelhakor :PTack så mycket <3<3

Kram
Johanna

2013-12-06 @ 13:15:45
URL: http://madeleinereinholdsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0