My birthday

För 28 år sedan föddes jag :) Tänk att min mamma just i denna stund för ja 28 år sedan gick igenom det som jag går igenom nu :)
Häftigt att den lilla bebisen var jag.
 
Vaknade av varma kramar och pussar av min fina sambo, önskade så han hade kunnat stanna kvar. Dumma jobb som snor honom hela tiden :(
Liten stund senare vaknar mig pojke med ett leende på sina läppar :)
Finns det något bättre än o titta ner i spjälsängen o mötas av det sötaste varmaste leendet man någonsin sett? Bra start på dagen må jag säga.
 
Dagen i sig känns inte speciell, som alla andra vuxna säger så slutar man fylla år när man fått barn :P
 
Niclas ska iallafall ta mig ut på dejt ikväll :) Vi ska på bio!
Det blir första gången vi ska på dejt, M har blivit passad för annat men då bara för att vi skulle göra viktiga saker, inget mys helt enkelt. Ikväll kommer farmor o tar barnen o vi åker in till Malmö o går på bio ♥
 


Kommentarer
Josse

Åh stort grattis Johanna!! Hoppas ni haft en underbart mysig kväll!! :D kramar!

2013-12-12 @ 21:59:29
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0