Sov gott Mormor

Inatt fick hon somna in o släppa taget. En pust av lättnad svävar förbi då hon nu slipper ha ont o kan nu springa på gröna ängar ist.
Men plötsligt slår det mig att nu finns min mormor inte hos mig längre.
Min fina mormor som alltid funnits där för mig o ställt upp till tusen.
Tog emot mig som en vilsen arg liten tonåring
tog mig under hennes vingar
Hon har funnits där varenda steg i mitt liv
När vi va små o hon följde oss till skolan o vi lekte kurragömma med King
Mackorna hon bredde med sylt, som brossan älska men jag inte så mycket ;)
Din helt oslagbara mat, bästa steken, bästa fläskpannkakan.
Sättet du visat hur mycket vi betyder för dig, hur du följer oss o sparar våra framgångar
 
Jag har så många fina minnen med dig mormor, är så glad som fått ha dig så nära i mitt liv.
 
Så mycket du längtade efter Matheo, du va rädd du inte skulle få se honom komma till livet, men du hann, du blev 20 år yngre när du hade honom hos dig. Du va verkligen så glad för honom.
Finaste Mormor Ulla som du ville bli kallad :) inte gammelmormor ;)
 
Vi har vetat ett tag att denna dagen varit nära, men tror inte man förstått på riktigt. Jag kan inte hålla tillbaka mina tårar, gör ont i mitt hjärta att inte kunna krama dig mer.
 
Men tack för alla fina minnen, för all hjälp o för allt du gjort för oss
 
Jag älskar dig!
Tills vi ses igen mormor ♥ Föralltid Vi
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0