Tuffa dagar

Har varit två riktigt tuffa dagar för familjen nu.
I söndes träffades vi alla i mormors lgh. Mycket konstigt och inte mötas av henne med en kram. Men allt är sig likt, dofter m.m men ingen mormor :(
Vi träffades för att få ordning på hennes saker, vem vill ha vad och vad ska säljas m.m
 
Jag tog med mig lite glas mest för att jag ville ha med mig något från henne.
 
Även en liten porslinskanin, den fick hon av mig när jag va liten.
Jag fick en porslinkanin som jag skötte om som en riktigt, jag ville så gärna ha en kanin.
När jag sedan fyllde 4 (tror jag) fick jag en riktigt kanin. En svart vädur som fick heta Tina, som jag själv valde :P haha...
Då sa jag till min mormor att hon fick min fina porslinskanin, för jag tyckte hon inte skulle vara ensam och hon skulle också ha en kanin såklart :)
Den har stått troget i hennes bokhylla sedan dess.
Nu är den hemma hos mig :)
 
Tog även lite julkulor, så nu har jag mormor med mig hela julen, alla jular ♥ Hennes saker gjorde helt klart vår gran komplett
 
Igår va det dags för begravning. Mycket vackert, men så fruktansvärt sorgligt. Tårarna bara spruta från alla olika håll. Kom väldigt många som ville ta sitt farväl och man kan inte annat än o se att mormor var en mycket älskad person.
 
Mormor- Du är förevigt med mig ♥ Jag älskar dig
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0