Vår dejt

Åhh igår va verkligen så mysigt. Matheo va go o glad mest hela dagen :) När Nic o Tindra kommer hem så har de med sig kinamat, min favorit ;)
Sen gör jag mig iordning, lyssnar på hur han leker med barnen, ljuvligt ;)
 
Farmor kommer o vi går igenom de få rutiner som vi har :P haha..
 
Sen drar vi, kommer tidigt till Entre, går o håller handen pussas o bara njuter av varandra. Fan va d låter löjligt :P haha men verkligen så mysigt o få va sådär mysiga o kärleksfulla.. Hålla handen har alltid varit en favorit hos mig :)
 
Bio, hobbit filmen, popcorn o kärlek.
 
 
Kollade mobilen ett par gånger om Farmor skulle ha problem, blev lite nojjig En gång att hon skulle ha det tufft, men känner mig så lugn o trygg när hon har honom.
När vi kommer hem får vi höra hur duktiga båda två varit o det värmer gott o veta de har fungerat så bra.
 
Tack älskling för en riktigt mysig födelsedag ♥
 
Har nu slutat amma, känns riktigt bra! Känns helt galet o verkligen få tillbaka sin kropp, äta o dricka vad jag vill m.m
Och nätterna har blivit bätte, han sover bättre o inte lika mycket små vakna stunder o oroligheter, vaknar som en klocka o vill ha mat sen somnar han gott om igen. Det bästa är ju att Niclas kan ta det också.
Längtar tills inatt :D
 
Sitter o filar på en inköpslista,m imorron vill jag baka :D
 
Saffransbiscotti
 
Lussekatter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0