Aktiv unge

Inte klokat va han mekar runt där inne. Känns som om hela magen åker på en tur hit o dit.
Mycket som bubblar o rumlar o skakar inne i magen, rena rama karusellen.
Känns helt overkligt.
Ofta och mycket
 
Fått hur mycket som helst fixat idag med, yeaaah.
2 dagar som jag varit galet effektiv på.
 
Jag har verkligen en underbar chef, och måste säga att SJ allmänt som företag är riktigt bra för oss gravida/mammalediga.
Så hjälpsamma och flexibla.
 
Fick beställa nya skjortor, IGEN. boobisen smäller snart knappen, haha skojja inte om chok när jag satte på mig den. Men halledar jag älskar dem ;)
 
Lämnat in brallorna så dem blir någon cm kortare ;)
 
Ska sätta mig ner o skriva ner min arbetsdag för fsk. Sen inväntar jag bara brevet från lönekontoret. Iväg med alla papper samtidigt så ska det nog lösa sig. Hoppas så vi slipper massa klydd o att dem bara godkänner.
Smack!
 
Måste nog lägga mig o vila lite, inatt sov jag i en tvåmanna soffa då jag glömt o boka sovrum på jobb, som såklart var fulla :( Inte alls lyckat eller bra för ryggen.
Så för Niclas skull lägger jag mig o blundar lite så jag e go o glad sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Baby har anlänt och en till påväg

Försöker njuta av varje sekund

RSS 2.0